Salta al contingut principal

RIKKIS!!


Aquest cap de setmana no hi ha cau!! :(

Esperem que descanseu molt i gaudiu del pont.

PERÒ el següent cap de setmana hi ha la marató de TV3. 

Ja us donarem més informació la setmana vinent.

La marató serà diumenge  a la tarda, però al matí quedarem

Per començar a gravar el curtmetratge, així que teniu dos setmanes

Per practicar i assajar.

Bona setmana llops i daines.

RIKKIS!

Comentaris