Salta al contingut principal

Reciclatge, Segona part

Holla Rikkis, bona niit!!

Com es va dir al cau passat aquest cau acbarem, sempre que

el vent estigui a favor,  la descoberta del reciclatge. Ja sabeu

que heu de portar unes cossetes eeee. Per els que no veu venir

us informu que heu de portar: Teles que tingueu per casa velles,

si teniu alguna agulla de llana i el carnet.

TOTS HEU DE PORTAR: Dinar, les teles, el carnet i el foulard.

Quedem a les 10 del matí a la plaça de la porxada!! Si podeu venir

esmorzats millor.

Rikkis, deixar el món millor del que ens l'em trobat és una meta

que podem assolir si realment volem.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada