Salta al contingut principal

Ara si que si... Tagamanent!

Benvolguts Rikki-tikki-tavis!!!

Recordeu que vam haver d'aplaçar la nostra pujada al Tagamanent perquè plovia?

Doncs aquest dissabte, passi el que passi, hi anirem!
És a dir, en comptes de cau farem una EXCURSIÓ D'UN SOL DIA.


Quedem Dissabte:
A les 8:45h del matí a l'estació de tren Granollers-Canovelles.
Tornem el mateix dia a les 16:45h a l'estació de tren Granollers-Canovelles.

Hem de portar:
- Xiruques per caminar
- Un mitjó de cada color (Atenció!! És important)
- Motxilla petita amb tot el que diu a continuació:
- Capelina
- Carnet
- Dinar

Veniu ben esmorzats de casa!

Això és tot, petits escoltes!!!!

Ens veiem dissabte a punt per l'aventura!


PD. Confirmeu assistència amb un correu, whatsapp, trucada... i responeu a la pregunta següent (més aviat va pels pares, aviseu-los!):
Què us semblaria si pengéssim el  curtmetratge dels Rikkis al youtube?

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada