Bon dia Llops Rikkis! Com ja sabreu aquest cap de setmana que és pont fem lliure així que a disfrutar! :)
Ens veiem el dia 15 de Desembre per la Marató de TV3
Equip de Caps
Ens veiem el dia 15 de Desembre per la Marató de TV3
Equip de Caps
Som la unitat de Llops i Daines, la branca de Rikkis de l'Agrupament Escolta i Guia Sant Esteve de Granollers. Som infants d'entre 9 i 11 anys. La imaginació al poder. Som creatius i tenim ganes de saber més. Tant com puc!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada