Salta al contingut principal

Cau Matinal!

Hola Rikkis!! Com esteu?

Aquest cap de setmana tenim un cau una mica especial ja que es tracta d'un cau matinal! Quedarem dissabte a les 10.00h al Lledoner i el cau acabarà a les 12.00h.

No us oblideu el foulard ni el somriure!! Molts petons i una forta abraçada 

Comentaris