Hola Rikkiiiiis!!
Aquest cap de setmana tornem a tenir cau matinal! Quedem de 10 a 12 al Centre Cívic del Lledoner.
Recordeu portar el foulard!!
Una súper abraçada dels vostres Caps!! 💛
Aquest cap de setmana tornem a tenir cau matinal! Quedem de 10 a 12 al Centre Cívic del Lledoner.
Recordeu portar el foulard!!
Una súper abraçada dels vostres Caps!! 💛
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada