Salta al contingut principal

Cau matinal!!

Hola Rikkiiiiis!!

Aquest cap de setmana tornem a tenir cau matinal! Quedem de 10 a 12 al Centre Cívic del Lledoner.

Recordeu portar el foulard!!

Una súper abraçada dels vostres Caps!! 💛

Comentaris