Salta al contingut principal

Sortida conjunta!!

Hooola Rikkis!!

Aquest cap de setmana arriba per fi la sortida conjunta d'unitats! Expliquem: farem algunes activitats juntament amb la bona genteta de llops i daines Cotorra.

Quedem dissabte a les 16:00 al centre cívic lledoner i tornem diumenge a les 16:30 al lledoner altre cop, les coses que passaran pel mig són la GRAN sorpresa! :D



Posat:

- Foulard.
- Camisa (qui en tingui).
- Roba d'abric.
- Calçat còmode.
- Si en teniu per casa: Cistell de buscar bolets i camisa de quadres (extra!)

A la motxilla gran:

- Muda del segon dia
berenar i sopar per compartir, esmorzar fort i .
- Berenar, Sopar per compartir de dissabte, Esmorzar de diumenge (només un però consistent, que fem excursió).
- Plat i coberts.
- Sac d'hivern.
- Aïllant.
- Llanterna.
- Necesser: raspall de dents, pasta de dents.
- Cantimplora (plena eh!).

A la motxilla petita:

 - Dinar de diumenge.

Fins demà!

Comentaris