Salta al contingut principal

Quarta sortida: Lliçà d'Amunt de Dalt de Tot

Hooola Rikkis!


Per aquesta sortida quedarem dissabte a les 15:30 h al lledoner,  i ens retrobarem a Corró d'Amunt el diumenge a les 15:30 h també. Anirem caminant des del cau fins allà, així que hem de mirar de portar especialment el mínim i imprescindible.

És a dir:

Posat:

- Foulard.
- Camisa (qui en tingui).
- Gorra.
- Calçat còmode per caminar.

A la motxilla:

- Jersei.
- Anorac o jaqueta gruixuda per la nit.
- Muda del segon dia.
- Berenar, sopar de traje, esmorzar 1, esmorzar 2 i dinar.
- Plat i coberts.
- Sac d'hivern.
- Aïllant.
- Llanterna.
- Necesser: raspall de dents, pasta de dents.
- Cantimplora plena.

Aquesta sortida, per buscar un àpat més equilibrat, proposem que els de primer any portin plats "de primer" com llegums, verdures o pasta (aprox per 1,5 persones) i els de segon i tercer any, "segons plats" (com carn o falafels o empanades...).


Fins dissabte!


Tant com Puc!

PD: la contrassenya és "Estora"Resultat d'imatges de lliçà d'amunt

Comentaris