Passa al contingut principal

Fesa d'Agrupament!!! :D

Hola Rikkissssss!

Com que s'acosta el final de curs, al cau també anem a cent! Si la setmana passada ens trobavem amb els llops de la demarcació, aquest ens toca amb la família més extensa, tot l'AEiG Sant Esteve. Serà una sortida de dos dies com qualsevol altra, però enlloc d'anar a un cau, anirem a un terreny d'acampada al Puiggraciós! (sí, al que no vam poder anar l'any passat pel 60è jajaj)

Quedarem dissabte a les 9.00h del matí a l’estació de tren Granollers-Canovelles! Penseu que serem molta tropa, així que si podeu venir a peu i amb temps millor!

Diumenge, convoquem a totes les famílies al camp d’acampada a les 11.30h! Cal venir amb temps!
Aquí teniu la ubicació d'on s'aparcaran els cotxes:

Un cop tots allà, farem unes quantes activitats plegats i els nens/es ensenyaran als grans el que van fer durant el dissabte! A continuació farem un dinar conjunt famílies i caps (heu de portar el dinar de casa! Recordeu que els caps de vegades ens ve de gust provar els vostres dinars.... jeje) I atenció! A l’hora de dinar hi haurà un concurs de tapes del país! Us animem a totes les famílies a preparar una tapa ben gustosa! No cal passar-se amb les quantitats, que no volem que s'hagi de tirar res. Es lliuraran quatre premis:
1. Premi a la tapa més deliciosa
2. Premi a la tapa amb millor presentació
3. Premi a la tapa més sorprenent
4. Premi a la tapa més escolta
Totes les famílies a participar!

Què hem de portar:

-Foulard
-Esmorzar, dinar, berenar i sopar de dissabte/ Esmorzar de diumenge / (Dinar de diumenge el porten les famílies el diumenge)
-Calçat còmode per caminar
-Roba de recanvi (podria ser que en alguna activitat de la tarda ens mulléssim)
-Roba d’abric
-Cantimplora
-Llanterna
-Sac i aïllant

Tant com puc!

(Contrasenya: Rikkis ho peten!!!)

Entrades populars d'aquest blog

Carta de comiat curs 2016-17

Ara fa un any vam agafar tots junts un tren. Amb les motxilles buides i amb moltes expectatives vam començar un nou camí, un camí que no sabíem on ens portaria ni que ens esperava. A mesura que vivíem caus, sortides i festes les nostres motxilles s'omplien de moments, emocions i aprenentatge.  Els caps hem tingut el privilegi de ser els maquinistes del vostre tren i acompanyar-vos durant aquest any on hem compartit moments de riures i plors, on us hem transmès tot el que el cau ens ha transmès a nosaltres i hem intentat que ho estimeu tant com ho estimem els caps. Heu après de nosaltres així com nosaltres ho hem fet de vosaltres.  Fer de guia no sempre es fàcil però quan et trobes una unitat com la que hem anat construint aquest any te'n adones que créixer no només es fer-te vell sinó que també es fer-te gran.  Ara després d'un any ha arribat l'hora de baixar del tren, obrir les motxilles i valorar. Els caps us podem dir que ha estat un orgull acompanyar-vos durant aque

els Llops i Daines

VES AL BLOC DE COTORRA! La unitat de Llops i Daines la formen nens i nenes de 9, 10 i 11 anys. És una unitat on normalment s’hi troben per una banda nens/es que ja venen de castors i ja coneixen una mica l’agrupament i per l’altra banda nens/es nous que encara l’han de conèixer. Sovint hi ha diferències d’edat, els de tercer any tenen més inquietuds i volen ser més grans. Entre els nens i les nenes els hi costa relacionar-se. En aquesta edat els llops i daines els hi agrada fer activitats dinàmiques però també s’ho passen bé organitzant i planificant activitats pensades per ells mateixos. Tenen molta imaginació i a l’hora de proposar activitats o projectes són molt ambiciosos. És una edat on comencen a aprendre a treballar amb grup, respectar les altres opinions i a organitzar-se com a equip. Sovint s’organitzen per sisenes que és un grup format per 5 o 6 Llops/Daines . El funcionament de la unitat és molt semblant al de Castors, cada mes es realitzen dos caus els dissabtes de 16:00 a

CAMPAMENTS Guingueta d'Àneu 2019!

Hooooola Rikkis! Marxem de campaments!!!!!!! Per anar preparats, us refresquem el que vam comentar a la reunió de famílies i afegim una llisteta que segur que trobeu interessant per preparar els campaments. Quedem el diumenge 28 de juliol a les 07:00 al lledoner molt puntuals perquè el bus surt a les 07:30. Per tornar arribem a Granollers sobre les 16:00.  Durant els campaments, farem una pila d'activitats, la cosa anirà, resumint una mica, així: - Dia 1 (diumenge): muntem tendes i organitzem el campament. - Dia 2 (dilluns 29): iniciem l'eix d'animació i encetem l'activitat de l’hort. - Dia 3 (dimarts 30): Dia al revés - S'inverteix l'ordre de totes les activitats i àpats del dia, així com la manera de vestir, la de parlar i, si podem, el Sol i la Lluna també sortiran al revés (aquí no prometem res). - Dia 4 (dimecres 31): Fem un servei a Cerbi - Senyalitzem un camí amb pintura per a millorar la mobilitat i facilitar la vida als propers visitant